Blogia
Pere Vila 1973

Noticies Perevileres?

Hola a tots i a totes!!!!

Com us ha anat l'estiuet? Espero que bé. A mí encara em queden dues setmanetes de vacances que em penso agafar a finals de setembre.

Us escric perqué fa temps que no se res de vosaltres, i per dir-vos que m'han pujat a EBA, així que els parits que farè a partir d'ara tindran una miiiiiica més d'interès. Als que encara us agrada aixó del bàsquet us puc anar informat si hi ha algun paritit "guapo". De fet, aquest cap de setmana passat vaig fer el meu primer parit per les fases d'ascens entre el Sant Josep de Badalona i el Roser. Era el partit de tornada i el Roser va guanyar d'un punt remontant els 10 de diferència que el Sant Josep els havia fet a la anada.

Bueno, I vosaltres com respireu? com ha anat la re-entré?

Petonassos a tots i totes!!!!

Eli Capdevila

0 comentarios